Često postavljana pitanja
Gdje je moj paket?
Svoj paket možete pratiti na stranicama Hrvatske pošte na: https://posiljka.posta.hr/. Tamo unesite svoj broj za praćenje (primjer: LD110932913HR), koji ćete primiti putem e-maila kada započnemo s pripremom paketa za vas.
Mogu li preusmjeriti paket?
Naravno. Ukoliko želite preusmjeriti svoj paket, pričekajte sms ili email poruku dostavne službe Hrvatske pošte, u kojoj će Vam biti ponuđene mogućnosti preusmjerenja na paketomat ili u poštanski ured.
Što se dogodi ako me nema kod kuće u vrijeme dostave?
Bez brige – paket će vas čekati u vašoj pošti 14 dana i možete ga preuzeti tamo. Ako paket ne preuzmete u roku od 14 dana, vratit će se natrag k nama.
Kako zamijeniti za veću/manju veličinu?
Proizvod možete zamijeniti na dva načina:
Ispunite online obrazac za zamjenu proizvoda i priložite ga paketu koji vraćate (ne zaboravite napisati koju vel. mijenjate). Taj postupak je duži, jer moramo pričekati da primimo proizvod natrag, pregledamo ga i zatim vam pošaljemo novi. Link do obrasca: >>Link<<
Brži način je da nam neželjeni proizvod vratite i istovremeno naručite novi. Ako želite vratiti proizvod, molimo vas da ispunite obrazac za povrat novca i slijedite upute: >>Link<< Molimo priložite obrazac paketu koji ćete vratiti, a mi ćemo vam, čim paket stigne k nama i pregledamo ga, u najkraćem mogućem roku vratiti novac na vaš račun, najkasnije u roku od 14 dana od primljenog paketa natrag k nama. Proizvod mora biti zapakiran u originalnoj ambalaži.
Kako vratiti proizvod?
Ako želite vratiti proizvod, molimo vas da ispunite obrazac za povrat novca i slijedite upute: >>Link<< Molimo priložite obrazac paketu koji ćete vratiti, a mi ćemo vam, čim paket stigne k nama i pregledamo ga, u najkraćem mogućem roku vratiti novac na vaš račun ili na način plaćanja kojim je narudžba izvršena, najkasnije u roku od 14 dana od primljenog paketa natrag k nama. Proizvod mora biti zapakiran u originalnoj ambalaži i nekorišten. Novac preko poštanskih uplatnica ne vraćamo. U obrazac je potrebno upisati TOČNE podatke, takve kakvi su bili dani prilikom narudžbe, jer inače sustav neće prihvatiti obrazac.
Tko plaća poštarinu povrata paketa?
Trošak plaćanja poštarine poslanog paketa natrag k nama je na strani pošiljatelja. Pakete s otkupninom ne prihvaćamo i automatski se vraćaju natrag pošiljatelju.
Što učiniti ako proizvod ne radi ili je oštećen?
Iskreno nam je žao ako ste primili oštećen ili neispravan proizvod. Naravno, reklamirat ćemo vam proizvod, ako to dokažete fotografijom ili video snimkom. Molimo ispunite online obrazac za zamjenu proizvoda >>Link<< ili nam pišite na [email protected] i priložite sliku/video oštećenog proizvoda i odaberite opciju da je proizvod oštećen, neispravan (ili oštećen) proizvod nam nije potrebno vraćati. Čim dobijemo ispunjen online obrazac, u najkraćem mogućem roku ćemo vam poslati novi.
Nisam primio sve – Nedostaje/ju proizvod/i u paketu
Pišite nam na [email protected] i u poruku priložite sliku paketa (s vidljivom naljepnicom na paketu) s sadržajem (primljeni proizvodi) i ako smo napravili grešku pri pakiranju i poslali vam nepotpun paket, naravno, u najkraćem mogućem roku ćemo vam poslati preostali dio vaše narudžbe.
Primio/la sam krivi proizvod
Pišite nam na [email protected] i u poruku priložite sliku paketa (s vidljivom naljepnicom na paketu) s sadržajem (primljeni proizvod) i ako smo napravili grešku pri pakiranju i poslali vam krivi proizvod, ispravit ćemo grešku u najkraćem mogućem roku i poslati vam naručeni proizvod.
Kako mogu naručiti?
Odaberite količinu proizvoda koje želite naručiti klikom na 1 komad, 2 komada ili 3 komada. Klikom na gumb Dodaj u košaricu dodat ćete proizvod u vašu online košaricu. U košarici možete dodati ili promijeniti količinu proizvoda. Klikom na gumb Nastavi na blagajnu doći ćete do zaključenja kupnje. Pri završetku kupnje potrebno je unijeti sve tražene podatke za dostavu, odabrati način dostave i plaćanja i potvrditi kupnju